14 oktober 2005

Fredagar

Jag äääälskar fredagar... Men Gu´va konstigt ordet fredag ser ut nu när jag skrivit det tre gånger...! Vet att jag har fler såna ord som bara ser hur fula ut som helst när man ser dem skrivna. Typ "staket". Visst ser det dumt ut? Or, is it just me?

Brukar se till att det är någorlunda städat hemma inför fredagen. Så att det bara är att planera och handla middagsmys och sedan slå sig ner i korgstolen i köket med en Sköna Hem eller Metro Hus & Hem...

Idag är det inte ett dugg städat!!!

Klädkammaren har dessutom kräkts, så innehållet (som består av gamla kläder) ligger utspritt över sovrumsgolvet. Sexigt. Inbjudande. Verkligen.

Bäst att sätta fart! *sveper en Redbull*

Imorgon har jag avsatt tid till att åka och handla nya jeans. Wish me luck!
Utsätter mig alltså för det jobbiga att gå i affärer. Har ju som jag skrivit tidigare, väääldigt svårt att välja. Dock är ju jeans som de är, och enklast är ju att välja bort de om inte sitter bra. Helt enkelt. Eller?

Förmodligen kommer det att sluta med att jag kommer hem med ett par nya kuddar istället.

Inga kommentarer: