13 oktober 2005

Mina jag

Det finns två sidor av Anna.

En ser ut så här:

Längtar efter mer pengar

Strävar efter ett jobb där jag både får utlopp för min skaparlust (jo, den finns faktiskt nånstans i mig) och ger mig hög lön

Vill ha en vältränad kropp och massor av snygga och ärtiga kläder

Drömmer om att ha ett hem i Sköna Hem-stil med massor av designklassiker och konst på väggarna

Vill inreda badrummen exklusivt och smakfullt

Önskar mig hett en riktig säng på ben, med vackra sänglinnen! (Våra madrasser ligger direkt på golvet)

En bil till måste vi ha!

Ett hus i Italien finns på önskelistan

Vill resa minst två gånger om året

Den andra ser ut så här:

Jag är otroligt tacksam över:

att våra barn är friska och välartade

huset som vi bor i

att vi har två badrum, och
en säng med sköna duntäcken

att vi har en bil

Jag njuter av naturen och skogen runt omkring oss och av hunden som
tar mig dit

Tycker att jag ser rätt snygg ut, fast jag inte går på gym...

Fattar att man inte behöver dyra prylar för att vara lycklig

Vet att det som räknas är att min familj och mina vänner har det bra

Vill att vårt hem ska vara funktionellt och gärna snyggt och personligt inrett. Blir glad över en ny lampa eller när det är städat helt enkelt

Mår så himla bra när jag får hålla på med bilder

Trivs på konstmuséer tillsammans med min kloka syster


C, om du läser det här... Jag vill nog ändå ha en 42 tums väggTV...

Inga kommentarer: