18 december 2006

Ett julkort till dig... och dig... och er allihop!


Lantliv i stan utmanade oss för ett litet tag sedan att lägga ut ett egenhändigt gjort julkort. Apelsinskivor i ugn har ju flera av oss pysslat med denna höst och hade det inte varit för bloggen hade jag aldrig kommit på något dylikt. Två omgångar har jag dessutom hunnit med, och jag måste säga att den senaste blev den bästa, då apelsinerna var av den lite blodigare sorten.

Så här får ni en hälsning från mig, en önskan att ni får en riktigt fröjdefull jul.

***

11 kommentarer:

Anonym sa...

Då passar jag på att önska dig och din familj en god jul & ett gott nytt år!

Tack för att jag får följa dig i din blogg och jag är helt övertygad Anna om att du kommer att lyckas med det du vill.

Kram Mams, som skippade julkortskrivandet HELT i år

Anonym sa...

Vilket superfint julkort, Tack!!

Även jag passar på att önska dig och din familj en riktigt riktigt God Jul och ett Gott nytt 2007.
Kram

Anonym sa...

Jag håller med dig om att de blodiga blev väldigt fina.

Jag önskar även dig en härlig jul.

Anna sa...

Mams: Men tack, Mams! Och jag ser fram emot din kläckning! ;-)
Och här verkar det inte bli något julkort skickade heller. Det är bara ni som får. Kram!

Vicke: :-) Tack, Vicke!

Lotta: Visst blev dem! Tack så mycket!

Anonym sa...

God jul till dig med!! Kram Anna
blandblommoroblad

Anonym sa...

Hejsan!
Jag har varit inne och kikat på din sida flera gånger. Otroligt fint hem du har! Dessutom gillar jag dina inlägg och dina synpunkter (speciellt det där i början av din blogg - varför alla måsten när man är 30+).
Ha en bra tisdag! Jag kommer säkerligen in hit snart igen... ;-)
/Jessica

Anna sa...

Anna: Tack och kram!

Jessica: Vad roligt att du ger dig till känna! Du är så välkommen tillbaka. Ja, det är en enorm press på 30plussarna. Allt ska vara så perfekt och man ska ha allt på en gång. Inte klokt egentligen.

Ha en bra tisdag du med!

Johanna sa...

Jättevackert julkort! GOD JUL!

Anonym sa...

Tjusigt Anna! Där ser du...blev ju visst ett julkort ;) Blodiga apelsiner blev ju asläckert! Ha nu en underbart mysig Jul! Kram!

Anna sa...

Jolla99: Tack! God jul! :-)

Malin: Jo, det blev ett kort till slut. Och apelsiner har ju varit ett återkommande tema här på bloggen, så det passade ju bra.
Och rött hör ju julen till ;-).
Ha en skön jul! Kram!

Anonym sa...

God Jul!