12 juli 2006

Orange onsdag!






















(Foto: Anna)

***

9 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder som vanligt:)

Anonym sa...

Aha, nya maskiner idag!! :) Stiga?
Jättefint Anna, det är så himla kul att se dina bilder:)
Missade allsången, men sov framför teven till Morden i Midsomer:)

Snäckan sa...

Anna, du kan väl skicka mig ett mail med din mailadress. Min mail är snackansdagar@hotmail.com

Anna sa...

vicke: Man tackar ödmjukast! :-)

anneli: Jorusåatt... Man är ju motormaskinbranschen nu... *stoppar in en prilla snus* ;-)

Teven är bra att sova till.

snäckan: Apselut, det kan jag göra.

Moni sa...

Det var svårt att hitta nåt orange tyckte jag, men du har lyckats väldigt bra med dina vackra bilder!

Anna sa...

moni: Först trodde jag inte att det fanns nåt orange alls i min närhet, men så öppnade jag ögonen och där var den, vår kära (?)gräsklippare ;-)

Anonym sa...

En orange gräsklippare! Det kunde jag ju också ha tagit med. Men jag hade med den i maj ;-)
http://tankebubblor.blogg.se/150506113410_klippt_grset_idag.html

Anonym sa...

Fina bilder!
Du verkar ha en stor maskinpark du :)

Anna sa...

nilla: Ha ha! Ja, fast du lyckades verkligen hitta flera andra saker som är orangea. Bra jobbat! :-)

Så det är lila idag, torsdag? Hu...

saga: *fniss* Ja, man kanske borde byta bransch, så många maskiner som jag hanterar nu. ;-)