07 april 2006

Tokblond

tänkte jag bli imorgon. För jag ska till frisören!
I bakgrunden hörs Fylkings stämma:

ÄNTLIGEN!

Det är ju vår (eller?eller?eller?eller?) och förhoppningsvis snart sommar (tvivlar här) och då vill jag vara ljus. Ljus som sommarnatten och som sanden jag ska ligga på om dagarna...

Men ikväll är det fredagkväll och projektet fortskrider... Vad ska vi hitta på? Det lutar åt sällskapsspel igen eftersom lillebror har en vän här som ska sova över. Ska erkänna att jag är grymt trött och orkar egentligen inte engagera mig i något... *viskar* -gu´va skönt det vore att krypa ner i soffan framför TV:n med ett glas vin... Säg inget till C.)

Hm. Måste jag verkligen vara med på "Pirater och skatter" eller om det blir"Vem vill bli miljonär"? Det kanske helt enkelt är OK om jag bara går och lägger mig och läser en bok?

Det är ju också att bryta mönster! Fan, vad bra! Ligga och läsa en bok. En fredagkväll?

Och på ovanvåningen är det tyst.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Fasen vad duktiga ni är - tv-fri månad:-O En vecka kanske hade funkat här, men en månad!!?? Näe...

Lycka till hos frissan i morgon!
Trevlig helg!
Kram Mams

Malin sa...

Hur blev det???? Blont??

Anna sa...

mams: Snacka jag ska glo på TV sen...;-)

malin: Jepp!