03 oktober 2005

Kan någon välja åt mig?

Jahopp, då var man igång! Kul! Jag har inte skrivit dagbok sedan i tonåren.
Det jag vill skriva om, är alla plötsliga tankar man får, som man inte vet var de kommer ifrån... Sedan har jag funderingar över alla val jag har när det gäller ALLT typ... Dessa många val gör att jag i mångt och mycket blir helt blockerad.

Det tar till exempel jättelång tid för mig att:

* Handla kläder (det finns för många affärer)

* Välja vilken kanal på TV jag ska se på

* Välja vad jag ska bli när jag blir stor...

Fatta hur vi höll på när vi skulle välja namn på vår hundvalp! Långa listor blev det. Borde bara finnas tre att välja på. Typ Fido, Karo och Douglas. OKEJ, det borde kanske finnas fler än tre...

Och fatta hur lång tid det tog för mig att få ihop en rubrik på min blogsida!
Hur svårt kan det vara?

FRUSTRERANDE! Jag blir galen!

Inga kommentarer: