24 oktober 2005

Duntäckedag

Jag är förkyld och hemma från jobbet.

Inget bra att bli sjuk nu. Skall ju till Hasseludden på lördag och samma dag fast på kvällen, ska vi ju på bada-i-utomhustunne-fest! (Snacka om att jag kommer se ut som ett russin efter den dagen, förresten).

Men jag gör mitt bästa för att kurera mig. Receptet för att tillfriskna snabbt är att sova mycket. Och det har jag ägnat mig åt idag. Jag och ena katten har legat under duntäcket och sussat. Hur skönt som helst.

Blir hemma imorgon också. Dumt att gå för tidigt till jobbet. Duntäcke, here I come!

Tänkte för övrigt att jag skulle vilja fixa till min bloggdesign till något snyggare. Tråkigt att använda en mall som jag gör nu. Men jag ville komma igång med mitt bloggande så fort som möjligt. Då fick denna duga.

Hoppas C har tid att hjälpa mig med kodningen ikväll...

Fick blommor av honom igår. Efter att vi skrikit åt varandra (!). Det händer nästan aldrig i vårt förhållande. Vi är vanligtvis jättemesiga och bråkar typ aldrig. En del säger att det är nyttigt att bråka. Men vi har hållit ihop i 16 år, så jag tycker nog att man klarar sig bra ändå, utan att slänga glas i väggen.

Men fan, vad skönt det var med en urladdning:)

Tänker inte tala om vad det var vi bråkade om... Eller så gör jag det någon annan gång...*försöker vara hemlighetsfull och väcka nyfikenhet*

Inga kommentarer: