06 februari 2007

Stå kvar...stå kvar....stå kvar......Klick!


Här är hon, min lilla pärla Ester. Eller lilla och lilla. Det var detta kraftpaket som fällde mig i början av januari. Men hon är snygg, tycker jag.
Ni kanske trodde att jag blivit fullkomligt galen under de senaste tre inläggen, men jag blir verkligen tokglad över alla som ropar tillbaka ;-) . Man undrar ju ibland vilka som läser och inte säger något, det gör man... Så det var skoj att flera nya namn dök upp!
(och ni som känner mig privat och läser i smyg... hej?)
***

21 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, du ropade efter dom som läser men aldrig säger någonting, då måste du ha blivit besviken när mitt tryne dök upp...igen;-)

Underbar hund!
Kram Mams

Anonym sa...

Åh, vad fin hon är Ester!
En riktig stolthet för sin ras. Jag gissar att min Rocky tittar ner på henne från hundhimlen och kastar trånande, kärleksfulla blickar på din pärla...

Anonym sa...

Kikar in igen och säger hej ;-). Jättefin hund och ett underbart vackert namn har hon också!

Anna sa...

Mams: Jag ropar efter alla som läser här, inklusive dig, kära Mams! Blir aldrig besviken när du visar dig. :-)

Visst är hon? Kram!

Sara: Ja, vad synd att de aldrig fick ses IRL. Hon har minsann sett bilder på Rocky och suckat längtansfullt...

Cina: Hej, igen Cina! Ja, namnet kommer från C:s moster Ester som var en mycket speciell gammal dam.

Anonym sa...

En underbart vacker hund du har, och fint ställd. Får gärna visa mer foto på henne.
Thea
Theasrum.blogg.se

Anonym sa...

Hejsan hejsan, stod bakom hörnet och kikade när du hojtade häromdan...Nu ger jag mej tillkänna då du har en sån underbar hund!! vill ha.....!
kram

Malin sa...

Så fin hon är!
Ja jag hejjade ju till och med två ggr, vilken besvikelse ;)

Anonym sa...

Hej,hej,hemskt mycket hej! Sååå fin hon är din Ester!:)
Tina/

Anonym sa...

Ja men du så söt =) Jag fullkomligt älskar hundar.

Anonym sa...

Ester, snygga tjejen! Ester ahde nog kunnat bli kär i min Sammy.. Sammy var med en vit Golden som jag hade när jag bodde i Örebro.. Han blev dock fall för "vårdnadstvist" och fick stanna kvar hos Xet.. :D
Saknar honom än idag.. Idag är han tok gammal.. hehe...

Nina sa...

verkligen grann liten dam ! precis som matte! kram

Anonym sa...

LOVELY!

Anonym sa...

Hon är verkligen...vacker!
blandblommoroblad

Anonym sa...

Vilken fin bild på en snygg hund!
//V

Anna sa...

Thea: Tack! :-)Nästa gång ska jag ställa henne ännu mer "fint", om det går. Hon är fin och har "utställargener" men jag är inte direkt någon utställartyp. Det kommer säkert fler bilder på henne.

Pialuttan: Hej! Tyckte allt att det stod någon där bakom hörnet och kikade ;-) Tur jag slängde upp en lockbild då. *ler*

MrsMalinski: Är du här nu igen?? *skoja bara!* :D

Tina: Ja, du det är många hej nu, till min stora lycka! Jaaa, visst är hon? :-)

Tina: Du med? :-)

Pernilla: Åh, förstår att du saknar honom. Hur gammal är han nu då?

Styggalillaloppan: Visst är jag lite lik Ester? Sådan matte sådan hund... ;-)

Positiv Fokus: YES! Totally! :D
Du jag ska verkligen försöka foka på det du skriver på din blogg. Du skriver så mycket bra!

Anna: Ja, hon är en vacker ung dam. :-)

Vildangel: Kan avslöja att det är lättare sagt än gjort att få henne att stå stilla en längre period. Mycket spring i benen på denna donna. :-)

Anonym sa...

Vilken fin Ester du har, hade tidigare en Golden hane, underbara hundar! Han är tyvärr bortgången o nu är det istället en intensiv o charmig Jack Russel som huserar hos oss..

Hälsningar från Västernorrland

♥ Pia... sa...

hej, det samma säjer jag :)

A sa...

Hehe, ja man är ju lite dålig på att kommentera ibland, sorry. :/ Men kul idé, man är ju supernyfiken på vilka det är som läser bloggen! :) Underbart vacker hund!

Anna sa...

Nettan: Jag valde mellan en Golden och Jack Russel när jag funderade på att skaffa hund :-) Men det blev alltså det förstnämnda, tror den rasen passar mig och vår familj bättre. Men jag gillar verkligen din ras. De är störtsköna och väldigt smarta!

Pia: Visst är hon tjusig?

For the love of country: Det är jag med, men du ska veta att jag varit inne och kikat hos dig många gånger. Ja, många nya namn har dykt upp, vilket är jätteroligt! :-)

JULIEK sa...

Så nydelig hon er : )

Anonym sa...

Härligt med stora mysiga hundar. Goldens är verkligen härliga. Hon borde nog göra sig bättre bildmässigt mot en mörkare bakgrund.

Jag har skrivit ett inlägg vad man kan tänka på när man fotar sina husdjur.