10 december 2006

En solskensSaga


Jag är trött och lite sliten efter en mycket trevlig kväll igår, tillsammans med min man och ett par av våra vänner. Skulle dock behöva sova ett par dygn nu, känns det som. Snacka om att man inte pallar lika mycket som förr.

Vill i allafall passa på, och skynda mig innan dygnet är över, att få gratulera en ofantligt charmerande bloggvän. Hennes blogg är som en vitamininjektion och man kan lätt komma på sig själv att sitta och fånle när man är där och hälsar på.

Så här har Du mitt varmaste grattis, Saga!

Hoppas din dag har varit alldeles underbar!

***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara säga grattis i efterskott på namnsdagen!! Och tack! Kram Anna.

Anonym sa...

Aha, du är trött du Anna... en helg tillsammans med din man :) *blink blink*
Om du bara visste hur glad du gör mig med ditt fina inlägg! Nu är det jag som fånler, det kan jag lova!
Tack du, min dag var helt underbar... ofantligt underbar :)
Kram tillbaka, min bästa Anna!!