03 augusti 2006

Eftermiddagens planer

Jag jobbar halvtid. Det är väl därför som jag kommer hem med energi kvar att fortsätta renoveringen av arbetsrummet. Dessutom har C fortfarande semester tillsammans med barnen som har sommarlov. Så många måsten som ofrånkomligen sätter fart vid skolstart är obefintliga för tillfället. Det gäller alltså att passa på. Att ta vara på tiden och ljuset. Och ägna sig åt trevligheter som att träffa väninna på stan.

Beger mig snart in till Stora Staden för att träffa Fina N. Vi ämnar knalla runt på stadens gator och torg för att göra små instickare hos diverse inredningsbutiker (hoppas man hittar något) för att sen slinka in på någon krog som vill servera oss en bit mat och ett par glas vin.

Undrar om jag vågar ta med mig kameran?

Nej, nu måste jag lacka naglarna.

***

2 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas ni får en mysig kväll på stan

Anna sa...

styggalillaloppan: *harkel* Se nästa inlägg... Men tack snälla söta ändå :-)