04 augusti 2006

Det ryker ur min plånbok

Det var 300 härliga centimetrar i plast som fanns i paketet från DesignOnLine. Otrolig snabb leverans. Usch, jag var även förbi EM idag och råkade köpa en lampa och en sidenkudde i ljust guld som verkligen kommer att passa in i sovrummet när gardiner är utbytta också....
Dessutom suktade jag efter mitt drömköksbord. Får se om det blir verklighet snart.

Jag får ju ta och lugna ner mig lite. En sak i taget liksom. Fast jag har svårt för det. Många projekt är det just nu, vilket är KUL, men jag får hejda mig med inköpen nu, åtminstone till de andra rummen. Arbetsrummet måste bli klart först.

Nu ska jag iväg med Ester som ska få leka med bästisen Bamse en stund. Sedan åker jag hem för att äta pastasallad med räkor och dricka ett kallt vitt vin.

Ha en UNDERBAR helg, alla!

***

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör det lite ur min plånbok nu efter alla stadsbesök under semestern, men en massa fint:) Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Åh, vad skönt att det var rätt längd på mattan:)
Visst är det frusterande när man har flera projekt påge samtidigt..
Mu vet jag med 70% säkerhet vart vi ska åka på vår bröllopsdag...
Trevlig helg!

Anonym sa...

Vad gott det lät med salladen och det vita vinet.
Ha en skön helg, och njut av dina inköp!

Anna sa...

vicke: Jag provade att hälla vatten på min plånbok, men det slutade inte ryka...

anneli: Men vad jag blir nyfiken! Säg, säg...

saravillfara: Det var gott!

Anonym sa...

Kolla in min blogg...Ellen Keys Strand.