01 juli 2006

En överdos i lyx

Så här såg det alltså ut i torsdags.
Livet kan verkligen vara gott att leva ibland :-)

Kvällen fortsatte som sagt hem till en kollega som råkade äga en "badtunna de luxe" som jag låg och flöt i under flera timmar, tills jag frågade vad klockan var. Den hade då hunnit bli ca 5 på morgonen och jag som skulle jobba dagen efter (igår).

Två timmars sömn fick jag, plus en liten slummer på eftermiddagen, innan jag begav mig in till stan för lite party med tre andra väninnor.
Nu får det vara lugnt ett tag. På festfronten. Jag landar i min trädgård, på altanen, i kvällsolen.

(Klicka gärna på mina bilder. De ses bäst förstorat.)

***

2 kommentarer:

Positivt tänkande sa...

Det ser helt underbart ut, jag förstår att du njöt!

Anna sa...

blingbling-maria: Ja, det där kan jag leva på ett tag nu... :-)