01 januari 2006

Nyårslöften

Då var första steget taget när det gäller mitt nya sinnliga liv.

*****Jag har anmält mig till en kurs i skulptur!*****

Valde mellan måleri och lera, men det blev det tredimensionella som vann.
Kan ju alltid ta en målerikurs senare i år.

Hoppas nu att jag blir antagen bara.

Vad befriande det känns! Så rätt!

Har ett gäng nyårslöften med samma tema:

Göra mer roliga saker -för mig. Som att t ex ägna mig åt konstnärligt skapande.
Skratta mer. Träffa och umgås med vänner. Har varit dålig på det på sistone.
Ha mer SEX!!! (Har t o m börjat äta Rosenrot för detta ändamål *fniss*)

Allt detta kommer att göra mig till en mycket roligare mamma och fru. Det är jag övertygad om.

Går ut och dansar i köket en stund. För det kan jag nu. :)

Gott Nytt År 2006! (fan vad jag gillar jämna tal, det gör jag.)

Inga kommentarer: